2010.04.16. D-NAP

2010.04.16. 17:42

 És igen, elérkezett a napja, mikor elhagyom Brands Hatch-et. Már végeztem a munkámmal, és márcsak arra várok, hogy teljen az idő, hogy eltudjak indulni. Sok kellemes meglepetés ért ma engem, sokan búcsúztattak. Már kora reggel, mikor felmentem a folyosómra a munkások egy hatalmas "LAST DAY" üvöltéssel fogadtak. :D Tetszett. A nap folyamán elég sokan megkerestek, hogy búcsúzzanak, a legmeglepőbb Kim (mosogató ember, kicsit lökött, de szerintem jófej) volt, bekopogott a szobámba és könnyes szemmekkel búcsúzott, nagyon meghatódtam. :) 

Végül Eddie (Viktorom ex-managere) vitte el a cuccokat és Viktort Cardiffba, rendike tőle. Ő már ott is van, és épp pakol ki a dobozokból, böröndökből.

Kb éjfélre érek én is Cardiffba, már alig várom. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://adriuk.blog.hu/api/trackback/id/tr401927355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalifa 2010.04.17. 16:36:09

Szia!
Kívánom, hogy jó legyen neked.Ha ez sikerül én elégedett vagyok.
Apu
süti beállítások módosítása