2010.03.28.

2010.03.29. 00:38

Unalmas napok vannak mögöttem, ezért sem írtam eddig. Sokat melóztam meg minden. A transzferről még mindig nincs semmi hírem, csak annyi, hogy kiderült ki adta az ajánlást, a Perdita, ezen meg is lepődtem. Hamarosan itt a húsvét, sajnos ezt a húsvétot is itt kell töltenem, sonka nélkül. Grrrr. Nem örülök, de ez van... 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriuk.blog.hu/api/trackback/id/tr681876345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalifa 2010.03.29. 18:39:36

Szia!
Ne keseredj el, mert biztos nem lesz finom a sonka!!!!!!!!!!!!!

AdriUK 2010.03.29. 23:15:49

@Kalifa: hehe. Viszont!!! Láttam ma egy reklámot a tvben, hogy húsvéti sonka akció van az ALDIban, asszem az német cég, talán ehető lesz a sonka. Szerdán megyek vadászok sonkát. :D

a.alicia 2010.04.01. 11:21:47

Szia Adrika!!
Nemrég jött ki egy film, az a címe Tell Tale. Valószínű arra hajaztak, hogy az emberek asszociáljanak a Poe novellára(Tell Tale Heart) és bemenjenek miatta a moziba, mint ahogy azt én is tettem. Aztán kiderült, hogy köszönőviszonyban sincs a novellával.. Illetve ez nem igaz, mert egy egyész mondatot sikerült beidézni - persze a legütősebb utolsó mondatot - ha már beszédítették a Poe rajongókat legalább ennyit kapjanak cserébe.. :P
Mindezek ellenére a film határozottan tetszett, és szerintem Neked is a stílusodba vág, ajánlom figyelmedbe. :)
süti beállítások módosítása