2010.04.03.

2010.04.03. 21:11

 Kellemes Húsvétot mindenkinek! 

Hát igen, megint itt ragadtam húsvétra... Ezen persze ma ki is buktam, hisz azért nem mehettem haza, mert veszettül tele lesz a ház, és sok lesz a meló, de NEM, nagyon hamar végeztem a melóval, és már minden pontját kitakarítottam a szállodának, szóval ismét egy hihetetlenül "busy" nap volt. Oké, nem hergelem tovább magam, márcsak kb 2 hét és Cardiffban leszek. :) Apropó Cardiff. Hívott a Sarah, hogy mikor tudok menni meg ilyenek, mondtam neki, hogy 7-8-án ott leszünk Cardiffban, meg is beszéltük, hogy talizunk, megmutatja a szállodát, és kitöltjük a papírokat. Szóval kezd minden rendeződni. 

Szerdán szabadnapos voltam, elmentünk Bromleyba kajcsizni meg minden. Megnéztem a csilli-villi bicókat, és kiválasztottam kb milyet szeretnék. Ez olyan jó érzéssel tölt el. :D Már hatalmas terveket szőttem hova megyek (megyünk a bicómmal), merre tekerek majd meg ilyenek. Majd készítek képeket a kalandokról amit a bicómmal élünk majd át. :D 

Itt most nálunk a Brittish Superbikes nevű rettenet van. Borzalmas, tele a szálloda k*csögökkel... Holnap kiköltözés sajna, szép kis húsvét, tréningteremben...

Beillesztettem egy édike kis képsort.:) Kellemes Húsvétot mindenkinek!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adriuk.blog.hu/api/trackback/id/tr361892702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norc 2010.04.22. 10:32:03

nyüff nyüff nyüff de cuki :))))
süti beállítások módosítása