2010.04.18.

2010.04.18. 23:30

Péntek éjfélre értem ide, Cardiff-ba. Nagyon hosszú volt az út és csak a végén tudtam kicsit aludni. :( Lassan kezdünk berendezkedni, és kezd összeállni a lakás. Ha kész lesz, akkor csinálok képeket. Már pár helyen átjelentettem a címem, de még sok az intéznivaló. Már várom, hogy elkezdjek dolgozni ismét, szeretnék túl lenni az első kínos napokon. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriuk.blog.hu/api/trackback/id/tr551933010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.alicia 2010.04.20. 20:59:10

Hello!
Van már bringád? :)
Péntekig még van 3 nap pihengetőidő - ez tökjó! Most legalább nem a pusztaságban laksz, még csavarogni is fogsz tudni, meg minden. :) Sikerült berendezkedni?
Megmutatod Google maps-on, hogy hol vagytok?
Nekem meg elkezdődött a vizsgaidőszakom! :(
Azt tervezem, ha majd végele lesz, szerintem otthagyom a Völgy utcát, és beállok gyakornoknak valami bankba. Vagy mi. Még gondolkozok rajta.
Puszika!!

norc 2010.04.22. 10:35:05

Hi! Ahogy elnéztem a képeket az jutott eszembe, hogy ez a Cardiff nem egy szép hely. Most komolyan, ide fogok menni?!?! Tessék pozitív képet festeni a városról, hogy nagyobb lelkesedéssel vágjak majd bele a nyárba! Nem akartok inkább ide jönni? Joensuu nagyon szép hely...
Örülök, hogy egyben megérkeztetek. XD TSUPP

a.alicia 2010.04.26. 16:57:44

@norc: Hihihi, tudtam én, hogy be fog jönni Hollandia! ;-)

AdriUK 2010.04.29. 21:08:07

@a.alicia: Hugicám már Finnországban van, ott van Joensuu. :) Csak egy kis infót betűztem. Hamarosan rászánom magam és írok az első melós napokról, meg mindenről. :)
süti beállítások módosítása