Bevezetőnek

2010.03.22. 23:03

Tudom, tudom, kishugom megint azt fogja mondani, nah tessék megint másol. DE NEM! igazából igaza volt, hogy ez a legegyszerűbb módja tájékoztatni mindenkit mi is történik a nagyvilágban velünk. Hát tessék, én is rászántam magam, remélem kitartó leszek... :P

Szóval kezdjük az elején:

2008. júliusában költöztem ki a UK-ba, egésszen pontosan Brands Hatchre, ez Dartford mellett van, vagy legalábbis a címem azt mondja. Itt lakunk párommal, Viktorral a Thistle Brands Hatch nevű szállodában, mint bentlakós személyzet. A housekeepingen kaptam munkát, mint room operative (gyakorlatilag szobalány). Ez a szálloda gyakorlatilag a semmi közepén van, nincs itt semmi a közelben csak egy autóversenypálya. az eltelt 2 év alatt sikerült beilleszkednem az itteni csapatba, szereztem pár barátot, és mégtöbb ismerőst.

Már régóta foglalkoztat a gondolat minket, hogy jó lenne elhagyni végre ezt a helyet, és egy normálisnak mondható életet elkezdeni itt. A sok tervezgetés után most kezd kialakulni a költözés. Cardiffra esett a választásunk, ez Wales fővárosa, és gyakorlatilag még semmit sem tudok róla, de hamarosan megismerem. :D Viktorom felmondott itt a cégnél, és ő már április 15-én megy át Cardiffba. Én transzfert kértem, ami még gyakorlatilag sehol sem tart. Oké, azért tart valahol. :) Leadtam a papírokat, és már hívtak is Cardiffból, várnak rám, igaz nem főállást ajánlottak, hanem egyenlőre csak kisegítői státuszt, de ez is több mint a semmi. A főnökeim még nem tudják megmondani mikor hagyhatom el ezt a helyet, remélem hamarosan döntésre jutnak.

És akkor itt tartunk most :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adriuk.blog.hu/api/trackback/id/tr801861098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása